XL-BYG logo

Kundeservice

Vi giver ordet til vores kunder

Hør en række XL-PRO kunder fortælle, hvorfor de netop vælger XL-BYG som deres byggeleverandør, og hvad de forventer af udvalg og service.

Kunder er grundstenen i enhver forretning og derfor er det også vigtigt at vide, hvad de synes om den service og rådgivning, de får. Derfor giver vi ordet til vores kunder.

Hvorfor handler du i XL-BYG?

Mads Sørensen, Murermester MM Totalbyg - Testimonial

Mads Sørensen, Murermester ved MM Totalbyg, Løgstrup

”Med den hjælp og service, jeg har fået i XL-BYG indtil nu, ved jeg, at de andre byggevareleverandører ikke kan være med. Jeg har ikke mødt nogen endnu, der kan yde samme service."

"Jeg elsker, at hvis folk står ved de fejl, de laver. For vi laver sgu alle sammen fejl, men det er sjældent folk bare siger ”Undskyld, det er sgu noget lort”. Det gør de hos XL-BYG. Det er ikke tit, de laver fejl, man når de gør, så står de ved det. ”

”Kan XL-BYG blive ved med at være så fleksible, som de er, så er jeg med”

Hvad forventer du af din byggevareleverandør?

”Det allervigtigste er samarbejde. At vi kan finde ud af tingene sammen. Der opstår altid problemer, men vi skal løse det sammen. Hvis ikke vi får leveret, så står vi stille. Og alt efter, hvor mange vi er, så koster det rigtig mange penge per time. Gode priser i et byggemarked betyder ingen ting, hvis ikke man kan holde, hvad man lover.”

Jeg er 110% sikker på, at når jeg ringer til XL-BYG, så får jeg den viden om produktet, jeg skal bruge.”

Hvorfor handler du i XL-BYG?

Carsten Jørgene, Kloakmester ved Tømrermester Kim Fyhn - Testimonial

Carsten Jørgensen, Kloakmester ved Tømrermester Kim Fyhn, Agerbæk

”XL-BYG har en fin forståelse for mine udfordringer. De ved, at prisen skal være den rette, for jeg skal jo videre ud til kunden, og der kæmper jeg jo på prisen med en masse andre.”

”Udover pris, så er kemien og servicen det vigtigste. Hvis den ikke er i top, så ryger aftalen."

Hvad forventer du af din byggevareleverandør?

”Jeg forventer service. Hvis man har nogle tvivlspørgsmål om, hvorvidt man kan få et bestemt produkt her, eller om der er noget nyt, man skal vide ang. materialet – i min verden er det min byggevareleverandør, der skal have svarene. Og hvis de ikke har svarene, så skal de finde dem og vende hurtigt tilbage. Det er de rigtig gode til i XL-BYG.”

"Hvis jeg spørger om noget, som de ikke ved, så skal de nok finde ud af det. Det er en god ting. Det er, hvad jeg kalder service."

Hvorfor handler du i XL-BYG?

Martin E. Christiansen, Murermester Thisted - Testimonial

Martin E. Christensen, Murermester, Thisted

”De er meget gode til at spørge ind til min forretning. Hvad jeg har gang i, og hvordan min ordrebog ser ud? Hvordan de bedst kan hjælpe, hvis jeg har travlt, eller hvis jeg ikke har travlt, f.eks. ved at skrue på nogle priser. Det er jo en fordel for os begge, at alle ved, hvad der foregår.”

”Jeg er kunde i XL-BYG, fordi de giver en god service, og de er meget minded på de folk, der er loyale over for dem"

Hvad forventer du af din byggevareleverandør?

”Leveringstiden er meget vigtig. Vi kan jo ikke gå at vente på noget i tre uger. Det hedder 2 dage. Hvis ikke leveringstiden er i orden, så handler vi ikke sammen mere. Så enkelt er det.”

”En god service er f.eks. når de stiller folk til rådighed til at beregne materialer. Det er de gode til at gøre, og de er gode til at levere beregningerne i fornuftig tid. Vi har jo altid et tidspres fra vores kunder, og det respekterer XL-BYG.”